مصاحبه آرشیو خبر ها
اخراج الگری و ورود کونته اشتباه است

اخراج الگری و ورود کونته اشتباه است

میرالم پیانیچ در طول مصاحبه خود با گازتا دلو اسپورت گفت که یوونتوس باید آنتونیو کونته را نادیده بگیرد و به ماسیمیلیانو آلگری که هرگز شکایت نمی کند پایبند بماند.

 

کونته روز یکشنبه رسما از اسپرز جدا شد و با بازگشت به یوونتوس پیوند خورده است، جایی که او در طول یک دوره سه ساله بین سال‌های 2011 تا 2014، سه عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورد، قبل از اینکه ماسیمیلیانو آلگری جایگزین او شود.

 

پیانیچ اذعان کرد:

 

مطمئناً، کونته فاقد پیشنهاد خواهد بود. او مربی خوبی است و من او را در تمام تیم های برتر ایتالیا به خوبی می بینم، اما نه در یوونتوس در حال حاضر.

 

وی افزود:

 

اگر مدیر بودم، همیشه آلگری را می‌خواستم. مکس هرگز شکایت نمی کند، حتی در فصلی مانند این که همه چیز اتفاق افتاده است. او یک مربی برتر است.

 

پیانیچ 135 بازی زیر نظر آلگری در یوونتوس انجام داد که بیش از هر مربی دیگری در دوران حرفه ای خود بود.

 

آنها با هم سه عنوان قهرمانی سری آ، دو کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ را به دست آوردند و در سال 2017 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

 

این ملی پوش بوسنیایی در طول مصاحبه خود با گاتزتا ادعا کرد که آلگری به نیکولو فاجولی کمک می کند تا یک هافبک برتر در سطح بین المللی شود و تایید کرد که بازیکن جوان بانوی پیر می تواند آندره آ پیرلو بعدی در تورین شود.

 

پیانیچ چهار فصل را در یوونتوس گذراند و زیر نظر آلگری و مائوریتزیو ساری بازی کرد و در 178 بازی در تمامی رقابت ها 22 گل به ثمر رساند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: